Мета: Вчити дітей розпізнавати птахів та звірів, закріплювати знання про тварин, знайомити дітей з поняттями скільки це «багато», і скільки «один», розвивати слухове сприйняття, швидкість реакції, виховувати інтерес до заняття. Обладнання: лялька Сорока та Зайчик, використані з лялькового театру, зображення сонечка, дерева, звірів та птахів. Хід заняття Вихователь: Діти, до нас сьогодні в гості завітали Сорока - білобока; Вихователь: А скажіть будь-ласка, хто знає - це пташка чи звір? Діти: Пташка; Вихователь: Так, це правильно, а подивіться , а чому вона сумна? Сорока нібито шепче на вухо вихователеві. - Діти, їй сумно і вона немає з ким пограти. - А давайте пограємо в пальчикову гімнастику «Сорока - ворона». Сорока - ворона на припічку сиділа, Діткам кашку варила: Цьому дам, цьому дам, цьому дам і цьому дам, а цьому не дам: Він дрова не рубав,води не носив, кашки не їв. Киш - киш - киш -киш! Полетіли - полетіли - полетіли, На голову сіли. Вихователь: Діти, дивіться Сорока стала вже веселою. Вихователь: (питає в Сороки) Чи є в тебе друзі, Сороко? Сорока: Так, звичайно, я дружу із Зайчиком - побігайчиком. Вихователь: А тепер ми зіграємо в гру «Сорока і Зайчик». Гра «Сорока і Зайчик» Хід гри Вихователь: Дітки, якщо я скажу «Сорока» - ви махаєте руками, а якщо скажу «Зайчик»- будете стрибати. Вихователь: (за допомогою картинок тварин і звірів) я буду Вам показувати картинки, а Ви будете відповідати чи це - птахи чи це -звірі. Підсумок заняття. - Молодці, Ви були дуже уважними і сьогодні зможете розповісти батькам про тварин і птахів і як їх розпізнати; - А на останок, прочитаю Вам загадку: Довгі вуха, куций хвіст, І морквинку ласо їсть, Так біжить, немов стрибає, Задні ноги дивні має. (Заєць) |
вторник, 10 января 2017 г.
Сорока та зайчик.Ранній вік
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий