суббота, 14 января 2017 г.

Вітаміни наші помічники. Старша група


Мета:Поглибити знання дітей про те, що в кожному продукті є вітаміни, їх значення та лікувальні властивості для здоров’я людини. Розвивати мовлення, увагу, мислення, пам’ять шляхом причинно-наслідкових запитань та розвиваючих ігор. Виховувати дбайливе ставлення до природи, бажання та уміння піклуватись про своєздоров’я.
Матеріал: карта і схеми лабіринтів, карти з малюнками, магнітофон, овочі: капуста, цибуля, морква, картка з ягодами і фруктами, загадки, 4 скриньки; лимон, риба, часник, яйце, овочеві та фруктові салати.

Попередня робота: розучування прислів’їв про здоров’я, бесіди про лікуючі властивості овочів, фруктів, спостереження.

                                            Хідзаняття:

Розгляд глобуса. Що зображено? Якими кольорами позначено глобус? Що означає кожен колір?

Що на землі найдорожче? (життя)

Що потрібно людині для того, щоб жити?

Що такез доров’я? Яка здорова людина?

Усе найцінніше, що має людина – життя, здоров’я, довголіття – все йде від землі – матінки. Тому недаремно кажуть: „Будь здорова як вода, а багата, як земля”.

Як ви розумієте це прислів’я?

Які ще прислів’я про здоров’я знаєте?

„Було б здоров’я – все інше наживеш”.

„Найбільшебагатство – здоров’я”.

„Безздоров’я нема щастя”.

Що потрібно людині для того, щоб бути здоровою?

Що означає „добре харчуватися”? Що треба їсти? (м’ясо, рибу, овочі…)

Заходить Хворулько, приносить схему, жаліється на здоров’я…
Діти, давайте допоможемоХворульці відшукати дорогу до ліків, які приписав йому лікар. По схемі ми помандруємо в чарівний світ вітамінів, тому що вони найкращі помічники людини. Хто допоможе знайти доріжку?

Індивідуальні схеми і по можливостям дітей розгляд овочів
Морква. Щоце? Що знаєте про моркву? Яка на смак? Для чого вирощують? Чим корисна? Хтознає загадку? (зір, нежить…)

Цибуля…… – … – … – …(нежить, зуби, нариви, грип)

Капуста. Що відомо про капусту? Для чого потрібна? Що з неї роблять? (температура, глисти)

Як одним словом можна назвати? (овочі)

Якщо хочете бути здоровими, то їжте ці овочі і наберетесь сили. А ще багато вітамінів є в інших продуктах. Але для того, щоб знати, що це за продукти, ви повинні виконати завдання.

„Склади слово по першим звукам ”:

М’ЯСО, МОЛОКО, ГОРІХ, СТІЛ.

Які страви з них виготовляють? Чи все цепродукти? Чомуні? Що таке стіл?

Розминка:

Що таке фрукти, ягоди?

Які ягоди, фрукти знаєте?

Де ростуть ягоди?

Хворусько: „Казав мені лікар, що є десь родина ягідна і фруктово-вітамінна, лагідна. Щодужевсі вони смачні і маютьсиличарівні”. (розглядає картку)

Про такі чарівні вітаміни я загадаю загадки, а ви по таблиці, називаючи ряд і стовпчик, скажете, де захована відгадка:

Суничка: У зеленому лісочку,
Під мережаним листочком
Червоніє невеличка
Спілая гідка…(хтоз’їстьлітом 1 літру суниць запасеться на цілу зиму вітамінами)

Калина: У вінку зелено листім,
У червоному намисті
Задивилася у воду
На свою чарівну вроду… (температура, тиск, шкіра)

Яблуко: Я красиве, чарівне,
Всі ви любите мене
Той, хто гілочк уторкне,
Струсить з дерева мене… (зуби, живіт…)

Малина: Я червона, я солодка.
В лісі, в саду я росту
Від простуди всіх лікую. (простуда, горло…)

Чарівні скриньки. Гра „Відгадай за описом”: лимон, часник, риба, яйце. (діти описують, пояснюють чим корисні).

Ми сьогодні з вами говорили, як багато вітамінів в овочах і фруктах, яку користь вони приносять для здоров’ялюдини, які страви можна приготувати. А зараз будемо дегустувати овочеві та фруктові салати. Ви повинні на смак визначити з яких продуктів салат.

Гра „Відгадай на смак”.
Всі вітаміни смачненькі
І солодкі, і кисленькі.
Їжте діти їх охоче
Кожен, хто коли захоче.
Щоб були ви здоровенькі
І красиві й рум’яненькі,
Щоб росли міцними й дужими,
До хвороб були байдужими.

Але, щоб овочі і фрукти містили багато вітамінів, про них треба піклуватися і в саду, і на городі. Тож поливайте городину і садовину у спеку, виполювати бур’яни, а на деревах і кущах не ламайте гілок. Бережіть усе, що росте на матінці – Землі.



Комментариев нет:

Отправить комментарий