Мета: Закріплювати вміння дітей вибирати предмети заданої величини із двох різновидів; формувати вміння добирати однакові за кольором предмети, групувати їх відповідно до кольору; продовжувати ознайомлювати з предметами трьох форм: круг, квадрат, трикутник, добирати предмети різної форми до заданої форми; розвивати дрібну моторику пальців, увагу, пам'ять; виховувати спостережливість, бажання виконувати завдання.
Метеріал: Білочка; набір квітів з вазами,паровозик з вагончиками, скатертинка з геометричними фігурами, ялинки, кущі, дерева.
Хід заняття:
( Діти заходять в групу.)
Вихователь: Діти! Нас до себе на гостини запросила Білочка у неї день народження. А щоб швидше потрапити до Білочки, ми поїдемо з вами на паровозику.
( діти розглядають паровозик на фланелеграфі)
Вихователь: Ось який гарний паровозик, а які вагончики яскраві. Діти дивіться у паровозика є колеса а у вагончиків немає, можна їхати без колеса. Так справді не можна, потрібно його полагодити.
(діти розглядають великі і маленькі колеса)
Вихователь: Які колеса нам потрібно вибрати? Так великі.
( вихователь викладає колеса до вагончика залучає одну дитину їй допомогти). Які ми вибрали колеса? Великі. Діти вагончик один, а нас? Багато. Зараз кожен з вас вибере колеса для свого вагончика.
( діти виконують завдання).
Вихователь: Ось ми полагодили паровозик. Вирушаємо в путь.
( вихователь перша діти становляться один за одним імітують паровозик кажуть слава - чух, - чух).
(зупиняються біля квіті та ваз).
Вихователь: Діти які гарні квіти, давайте їх подаруємо нашій Білочці. Вона буде рада. Назбираємо їх у вази. ( вихователь викладає квітку у вазу ).
Якого кольору ця ваза? Жовта. Нам потрібно знайти квітку такого ж кольору як і ваза. Жовту. Зараз кожен обере квітку у свою вазу, сідайте.
( діти виконують завдання, вихователь бере одну квітку для білочки) .
Вихователь: Вирушаємо далі, їдемо на нашому паровозику.
( діти приїхали до білочки, вона сидить за столом накритий скатертинкою з дірками.)
Вихователь: Ось ми і приїхали! Привітаємось з Білочкою. Добрий ранок. Ми вітаємо тебе з днем народження. (дарують квіти).
Білочка: Добрий ранок! (білочка починає плакати).
Вихователь: Що трапилося чому ти плачеш?
Білочка: У мене скатертинка уся в дірочках.(знов плаче).
Вихователь: Її потрібно залатати. У тебе є латочки?
Білочка: Так ось вони усі різні, куди яку класти я не знаю. Допоможіть мені будь ласка.
Вихователь: Зараз діти допоможуть. Допоможемо Білочці? Так.
( діти з вихователем пригадують геометричні фігури: круг, квадрат, трикутник). А зараз кожен візьме латочку і знайде для неї дірочку.
(діти виконують завдання).
Вихователь: Ось тепер твоя скатертинка як нова. Можна зустрічати гостей.
Білочка: Дякую вам діти. Ось для вас гостинці.
( білочка пригощає дітей).
Вихователь: Спасибі тобі Білочка, але нам вже час повертатися у садок. До побачення!
( діти сідають у паровозик і повертаються до садка.)
Комментариев нет:
Отправить комментарий